مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-09سياسي

آیین نامه تأسیس و فعالیت شرکت های بندری و دریایی تصویب شد


معاون وزیر راه و شهرسازی از تصویب آیین نامه تأسیس و فعالیت شرکت های بندری و دریایی در راستای سیاست های کلی توسعه دریامحور خبر داد.

- معاون وزیر راه و شهرسازی از تصویب آیین نامه تأسیس و فعالیت شرکت های بندری و دریایی در راستای سیاست های کلی توسعه دریامحور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهریار افندی زاده مصوبات نشست 228 شورای عالی هماهنگی ترابری کشور را تشریح کرد و گفت: در راستای سیاست های کلی توسعه دریا محور که آبان ماه امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به رؤسای قوای سه گانه و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ شد، آیین نامه تأسیس و فعالیت شرکت های بندری و دریایی در نشست 228 شورای عالی هماهنگی ترابری کشور به تصویب اعضا رسید و مقرر شد پس از پاره ای اصلاحات تکمیلی، جهت اجرا از سوی این شورا ابلاغ شود.

دبیر شورای عالی هماهنگی ترابری کشور گفت: در این نشست که به فاصله کوتاهی پس از ابلاغ سیاست های کلی توسعه دریا محور از سوی مقام معظم رهبری به رؤسای قوای سه گانه و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در آبان سال جاری برگزار شد، آیین نامه تأسیس و فعالیت شرکت های بندری و دریایی که گامی مهم در بهبود حکمرانی اقتصاد دریا تلقی می شود و کلیات آن پس از چند نشست تخصصی، در اسفند سال گذشته مورد موافقت نشست کمیسیون فرعی شورا قرار گرفته بود، به تصویب اعضا رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه تأسیس و فعالیت شرکت های بندری و دریایی تصویب شد

آیین نامه تأسیس و فعالیت شرکت های بندری و دریایی تصویب شد